Dressyr!

Nu sitter jag och Bellan inne i omklädningsrummet i stallet och försöker få tag i Stellas pappa. Har varit kanske svårt men nu tror jag vi lyckats :)

Idag fick jag Floh. Det var väll kul och det gick bra men kommer kanske inte få rida Sunny innan lovet och är lite ledsen för det men Julia har sagt att hon ska fråga Cissi om hon kan få Tom och jag få Sunny ;) Om hon inte gör det ska jag få 100 kr av henne (haha).

Vi övade på skänkelvikningar (såklart) och fram och bakdels vändningar och sen mycket volter. Det var kul, men skänkelvikningarna gick inte och i galoppen blev han väldigt stark men annars gick det jätte bra. Han var jätte fin och låg i formen och gick på bra. Tyvärr har ridskolan förstört honom jätte mycket så han var inte alls taggad eller pigg :(

Nu ska vi snart hem och äta massor av MAT! Yum yum 

Den bästa bilden jag har på honom. Inte så bra men den får duga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0