Hola chicas!

Nu går jag ju inte på spanska så det är säkert helt felstavas... eller vänta, ska det inte vara chicos? Aja sak samma ;)
Har inte haft så bra uppdatering den här veckan men ska kärpa mig. Känns som det är en sån tid nu för typ alla att bara råka glömma bloggen ett tag. Kanske är för att det snart är jul! Snön är ju här och man har inga prov kvar i skolan, and thats awsome!!!
 Det var så kul med tanke på snö, asso i går då det verkligen typ var snöstorm här skulle jag, Ebbsen och Bellan gå hem och lämna lite ridsaker. Man kunde inte gå framåt. Det tog ungefär 30 minuter att gå fram och tillbaka vilket kan ta 10 minuter om man skyndar sig lite. Sen när man kom fram också kunde man inte stänga dörren, så den fick vara lite öppen hela dagen till min älskade storebror skottade bort det.
Zixten som också är en väldigt stor hund hade snö så att det fastnade på magen. Det brukar bara fastna på tassarna men om det är mycket snö kan det bli på bennen också men det här var första gången på magen :D
 
Sen när vi skulle åka till ridningen var det såå läskigt. Asso alla som läser det här kommer bara "men okej" fast jag och tror jag Stella tyckte det var jätte läskigt. När vi skulle åka till ridningen var det för det första spårvagnen jätte försenad och sen när vi kom till Alvik så stod det inget om när det skulle komma och då trodde jag och Stella att den inte gick. Då skulle vi alltså inte komma till stallet och inte få hoppa :O Pappa unde inte heller skjutsa oss för han var fast på ett tåg i typ 3 timmar så...
 
Det kom som tur var och vi hann. Det var så kul med lilla Angel. Hon var jätte dutig och jag är super nöjd ;)
 
Nu sitter jag och gikar Luddes musik och tittar på lite saker jag önskar mig. Måste shoppa som en galning i helgen. Hittils har jag kommit på att jag vill ha en dunjacka, en mössa, fodrade ridbyxor, ett hjälm skydd och så sist en Iphon 5! Haha (bortskämd) 
 
Förra vintern! MItt lilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0