Ligger vaken (kan inte sova ;))

Tjabba...!  Hur mårs, nej men vad fult. Aja är trött och pigg på samma gång så ni får stå ut med ett flummigt inlägg.

Klockan är nu 01.33 (samma tid i Frankrike som i Sverige) och jag kan verkligen inte sova. Jag är egentligen super trött men liksom det går bara inte. Elsa ligger bredvid mig och sover som bara den (typiskt Elsa, hehe) men hon har ju tränat mycket idag så det är ju inte konstigt att hon är trött.

Idag har alla varit på något ställe där det typ bara var konst butiker. Inte det roligaste man kan göra men det är väll inget fel med det. Annars har vi inte gjort så mycket. Utom att såklart äta ur min älskade choklad fontän som jag fick i jul klapp av Elsa och Ludde.

Det påminde mig om att jag verkligen sagt god jul eller bone noël till er. Är så nöjd över mina presenter. Har typ aldrig varit så nöjd ;). Det saknades ingen :p hihi 

Däremot saknar jag att rida något så enormt. Jag saknar allt med hästar att göra. Bara vara nära en häst skulle göra mig glad nu. Desamma är det med hundar. När vi var inne i en av butikerna var det en jätte super duper gullig liten hund där. Då började jag genast sakna Zixten jätte mycket.

Hihi nu tappade jag en ögonfrans så nu får jag önska mig något. Säger inte vad för då kommer den inte gå i uppfyllelse.

Nej men gud vad skriver jag :O
Måste försöka sova nu. Innan jag skriver något väldigt konstigt haha!

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0