Måndag!

Är så sjukt trött efter igår! Kom hem, vet faktiskt inte vilken tid men kanske halv 12 och var så trött att jag var nära på att somna på tunnelbanan påväg hem. Sen så hade jag SÅKLART glömt bort att göra svenska läxan så fick göra den innan jag gick och la mig. Sen så när jag äntligen lagt mig så kommer jag på att jag inte borstat tänderna och sånt :( Så jobbigt, men tillslut somnade jag. Fast sen vaknade jag mitt i natten igen på grund av att min advetljusstake hade slagit å¨på nogot skumt sätt, och sen så stängde jag av den ocg somnade om. Sen hände samma sak igen. Trodde seriöst att jag skulle dö.
 
Aja, idag ska jag till Totte! Skojigt. Ska rida i ridhuset idag. Han har fått broddar nu så man kan rida dit, vilket man inte kunde i lördags
 
Hejdå :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0