Totte dag!

Idag ska jag till Tottson. Vi kommer troligen rida i ridhuset, eftersom ridbannan troligen är täckt av is och det kommer vara för mörkt för att rida ut. Kommer bli jätte mysigt! Han är ju jätte pigg nu på vintern så det kommer nog bli lite bakut sparkningar i galoppen (KUL)
 
Den här veckan har vi inga läxor eller inga pron, inte till nästa vecka heller. Så otroligt skönt att bara slappna av och göra saker man tycker om! I helgen ska jag och min släkt åka upp till fjällen och åka skidor. Har inte åkt på två år, så det kommer gå lite vingligt ibörjan, haha. Kanske kommer gör lite tidställda men nu måste jag gå :P
 
Har ingen bild som passade så ni får den här riktigt heta bilden på min älskling <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0