10 saker få visste om mig!

  1. Jag är väldigt blyg i början när man träffar mig, men sen när man lärt känna mig märker man att jag är helt galen
  2. Jag är alergisk laktos men skiter i det
  3. Jag har gått på jätte många sporter bland annat basket, fottboll, handbloll och innebanny.
  4. jag gillar att testa nya saker, men är ändå väldigt försiktig av mig
  5. är extremp känslig mot värme och fryser aldrig
  6. Jag skulle igentligen heta Signe
  7. Min favorit hästras är sv halvblod
  8. ÄLSKAR svarta hästar och passar bäst enligt mig på ston.
  9. Tycker jätte mycket om salt och olivolja
  10. Älskar Egypten. Skulle verkligen villja tillbaka
Haha! En bild från när jag var liten (första gången i Egypten)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0