Duktig att fått ner datorn :)

Nu har jag kommit hem från pojken! Det har varit jätte mysigt. Red ut idag, samma runda som när jag prored honom. Allt gick jätte bra! Håller ju ändå fortfarande på att lära känna honom. 
 
Har varit så duktig att jag tvingat Ludde att hjälpa mig att ta ner datorn från hans rum. Det tog ett tag men nu är det gjort. Det var så kul för att när vi skulle ta ner bordet som datron brukar stå på trodde inte Ludde att jag var tillräkligt stark och sen så när jag skulle ta ner bordet var det han som gjorde fel och fastnade. Han försökte verkligen se ut som att det var mitt fel. Haha!
 
Men ändå, blir så sur när alla säger att man inte får några muskler av ridning. När man säger att man bara sitter där. man håller faktiskt upp flera kg i sin mage och armar. Speciellt då min medryttar ponny som är väldigt framåttung + väldigt väldigt stark. 
Aja nu ska man vara glada!
 
Kommer nog inte orka plugga något idag även fast vi har värsta NO provet tills på måndag. Kanske tittar lite i boken eller något sånt! Pluggar istället sten hårt i morgon. Då så ska jag ju också duscha och klippa klor på hunden <3
 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0