Figo!

Igaår på ridningen skulle jag ju haft Angel. Det skulle ju bli kul, inte min favorit häst direkt men det är alltid kul att rida. Jag trodde seriöst att dem skämtade när dem sa att jag skulle ha Figo. 

Figo är en jätte stor häst född 2003. Han är pigg och mjuk och lätt att jobbba med. Han är nog också den absolut smalaste hästen jag någonsin sett. 
 
Aja det gick i alla fall bra! Vi övade mycket på galoppfattningar och avsaktningar och bakdelsvändningar, vilket jag tycker är jätte svårt, men lyckades rätt bra ändå. 
Nästa vecka ska vi hoppa! Kommer som tur då ha Angel så slipper hoppa Figo, som jag tror kan bli ganska stark i hoppningen. 
 
Figo
 
 
Måste gå nu :*
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0