Igår kväll/idag natt!

Tja! I natt sov Ebba och Stella över hemma hos mig :) Det var så kul. Först var vi i stallet till typ 9, sen skjutsade pappa oss hem och vi gjorde mat. Så himla mysigt. Sen så gick Ebba och Stella upp på övervånigen och när jag kom upp så försökte de skrämma mig. Det gick ju inte så bra om man skulle kunna säga det. Haha! Och så körde vi vatten leken. 
Den går ut på att man ska ta så mycket vatten i munnen som man kan och sen titta på varandra och försöka inte skratta :D Det var sååå svårt och jag typ förlorade varje gång. Sen så behövde man ju akta så man inte råkade spruta på någon annan. Efter ett tag blev det helt plötsligt något slags vattenkrig och sen så körde vi lite andra saker. Haha! Så konstiga, men det är såna vi är :P 
Sen hittade jag lite fejk blod och ansikts färger och sen efter ett tag var vi klädda för att fira lite försenad halloween. Vi tog också lite bilder som ni kan få se så fort Ebba skickat dem :) 
Sen så hann vi med att titta på tre "Crimainal minds" och en film innan klockan var typ tjogo i 6.
 
Då Stella sov där vi skulle bädda var vi tvugna att bära bort henne vilket tog ett tag men sen när vi lyft bort henne där ifrån hade hon vaknat. Inte så lyckat men jag och Ebba låsades som igneting och bästemde att vi skulle ta bort hennes smink. Sen lyckades vi alla ha tagit bort sminket från varandra. Så otroligt konstigt :P Men sen pratade vi lite och somnade alltså någon gång vid 7. 
 
 
 
Det var sååå kul. Älskar attvara med dem. Dem är dem ända som jag känner att jag kan vara mig själv med :*
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0