Lite allmänt prat...!

Hej!
Idag, snacka om hemsk. Eller asso dagen har varit bra, men tack vare ett dumt MA-prov mår jag super dåligt. Det gick så läskigt dåligt och min MA lärare komet att tro att jag är helt dum i huvudet. Aja, hon sa i alla fall att det kanske var lite för svårt för hela klassen.

Sen då man redan mår lite sisådär ska man i väg och rida. Ridningen är som vanligt jätte kul och man är jätte taggad, men idag skulle jag rida Angel... Asso herre Gud va svår hon är. Jag kan verkligen inte rida henne.
Mer om ridningen kommer sen :)

Nu ligger i alla fall jag i sängen och försöker sova. Är inte alls särskilt "sovtrött" så har lite svårt med det. Jag har testat att räkna får, men det går inte så bra.
Någon som har några tips som skulle kunna hjälpa mig?

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0