Lite om onsdags och fredags passet!

Som sagt har jag ingen dator så inläggen kommer lite då och då men snart ska jag tvinga Ludde att ta ner datorn igen.

Onsdag: I onsdags hade jag lilla Angel. Gillar inte henne alls och jag kan verkligen inte rida henne, vilket gjorde mig väldigt förvånad över att jag fick henne. Det gick super dåligt i början men sen när vi började gå på volterna i ungefär mitten av passet började hon mjukna upp sig väldigt mycket och gick i form resten av tiden. Är alltså jätte nöjd över henne även fast jag alltid känner mig super taskig mot henne då jag blir irriterad.

Fredags: I fredags/idag/igår hade jag Sunny <3 mitt lilla hjärta! Det gick sådär men är nöjd ändå. Var tyvärr inte super fokuserad av någon anledning och red på ett jätte konstigt sätt. I galoppen ville han inte alls lyssna. Måste öva jätte mycket på att släppa ner skänkeln och hålla händerna stilla då jag sitter ner på honom eftersom han är ganska skumpig.


Nu ska jag sova och tagga medryttarponny imorgon. Woho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0