Slut på höstlovet :( !

Hejsan! Sitter nu framför datorn och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att det är värt att gå. Bloggade ju inte igår men var upptagen en stor del av dagen och sen hade jag bara inte ork att skriva något på kvällen. Var ganska trött!
 
Idag har hag ingen aning om vad jag ska göra, men det får vi se. Är så nervös pga en sak som jag verkligen hoppas att det går igenom. 
Förlåt att jag går från ena saken till den andra men vet liksom innte vad jag ska skriva om. :D Nu är det bara några minute kvar tills jag kan gå ;) Awsome! Kommer bli så kul att få se Ebba igen! Stella är ju troligen i ett flygg plan just nu så kommer inte få träffa henne fören i morgon :(((
 
Nä men nu måste jag gå :*
 
 
Tävlingen kommer upp sen 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0