SOVMORGON!

Härligt med sovmorgon asso :P Har igentligen sovmorgon till jhalv 9 men eftersom vi tjejer har fått håltimme på vårat klassråd börjar vi 20 över 10!! Oyye :D  Har allstå 3 lektioner, och sen är det hem och sen hoppning med lilla Curry! :) TAGGA!!! 
En JÄTTE sorglig sak hände igår. Jag fick reda på att min älskade Coco har dött. Jag såg i lördags att hon kom in haltande från hagen, men jag tänkte att det inte var någon fara och nu har jag fått reda på att hon har dött :( När jag var liten så var hon en av mina favorit ponnysar och älskar henne fortfarande jätte mycket. Har aldrig saknat henne mer än nu. R.I.P Coco
 
Har tyvärr ingen bild på henne men ni får en bild på när jag hoppar en meter med Curry:
 
 
Haha! Den är från i vintras när jhan var nästan ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0