3/10 = SKOLFOTO!

Ja, idag ska jag och min klass göra något somär enligt mig den värsta saken i hela området skola... SKOLFOTO! Det är så himla stelt att bara sita där oh vänta typ en halvtimme tills dem ens trycker ner knappen på kameran. Sen medans de i slowmotion tar en bild hinner leendet försvinna. Sen ser man ut som någon slags mupp.
Dem väljer också alltid den bilden då man är JÄTTE ful på och sen får hela skolan se på den. Förra året var nog den bästa gången men då såg jag ändå ut som en överglad höna. 
 
Wow nu har jag fått ut det. Känns bra. Har fått lånat ett blått line av Elsa sen ska jag ha ett par svarta jeans. 
Kommer dö!
 
Viste inte vilken bild så:
Zixtens första bad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0