En perfekt lördag!

Idag, eller igår då, har varit awsome! Sov ju över hos Ebba med Stella och det var super. Vi vacklade typ 12 och sen åkte vi till Ramie!
Det regnade, asso verkligen regnade HELA tiden men det gjorde liksom allt mycket mysigare då.

Vi började longiera (stavning) henne eftersom hon har vilat i 2 veckor eftersom hon varit halt och Ebba skulle se om hon mådde bra igen. Hon haltade inte och stegen var rena så Ebba bestämde för att skritta ut med henne.

Det blev inte direkt en lugn liten tur som man hoppats, även fast det var super kul (tyckte jag). Hon var ganska lugn tills vi kom till ett ställe där vi skulle ta bilder. Du gjorde hon en kaprioll och Ebba ramlade av. Haha! Sen så gick vi ut på en äng och ta foton där och då började Ramie stegra och bocka flera gg på raken.
Det såg så kul ut att jag höll på att skratta igäll mig. Hon ramlade i alla fall inte av.

Sen var vi kvar i stallet ett tag efter och fixade massor av saker.

En perfekt lördag helt enkelt! ;)

Jag älskar er! <3 bättre kompisar kan man inte få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0