Gårdagens hoppning

Hej! Nu ska jag berätta lite om hoppningen igår. Hade ju Power igen och det gick inte riktigt lika bra som förra gången. Vi hoppade många titthinder och han var jätte tveksam på många av dem, men mest på ett rosa oxer med svarta prickar och sockerbitar. Snäll som han är hoppade han dem såklart ändå men det blev väldigt konstiga språng. Jag är inte så nöjd men det kan ju inte gå jätte bra varje gång.
 
Idag så är det först skötarkurs, sen klinik och sen ett dressyr pass med Curry. Jag längtar så mycket till fredag då jag ska få rida min älskling Sunny <3
 
Hörs senare!
 
Lite bilder från första Maj hoppningen förra året. Jag var utklädd till en vampyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0