Haha!

Det senaste inlägget skrev ju min älskade 100% seriösa storasyster Elsa. Hon är 16 år och beroende av basket. Hon trännar seriöst 3 gånger per dag. En riktig trevlig människa ;) Men hon är ju min syster så inte varje dag är vi överenns. 
 
Idag har jag bara tagit det lungt, sutit framför datorn, gått ut med Zixten och gjort lite läxor. Framför allt har jag tittat på massor av yyoutobe klipp. Så himla roliga. Ska visa er två som jag skrattade igäl mig på. Eller kanske lite överdrivet men som jag tyckte var super roliga. (Bara så ni vet har jag sämst humor)
 
Jag min storebror och min storasyster när vi var små!
 
Haha
 
Bara lite rädd om sina ben, eller bara tycker det är jätte kul att hoppa högt
 
 
Inte världens bästa kvalite kanske men ändå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0