Hoppning med POWER!

Nu sitter jag hemma och är ganska stressad eftersom vi ska vandra 1.2 mil imorgon och då måste man ha matsäck och bra klädder och massor av annat, men tog mig tillfället att blogga lite ändå. 
 
Det var första gången jag hoppade honom och det gick väll sådär. Vissa språng blev verkligen jätte konstiga och andra as härliga och bra! Han var helt annorlunda att hoppa än Sunny då jag måste hålla ner händerna på Sunny och ta upp dem mer på Power, och sen inte alls hålla i honom för mycket. Det blev väldigt förvirrande då jag red för en annan ridlärare, som tyckte och tänkte helt annorlunda än den andra. Vi fick också rida i stora ridhuset där hästarna blir nmycket piggare och det var så skoj. 
 
Nu måste jag börja bestäma villka kläder jag ska ha på mig! TAGGA!
 
Behövde bara lägga upp den här! MIn hund har förvandlats till en säl! :O
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0