Hoppningen!

Nu sitter jag hemma och väntar på att Stella och Selma ska komma hit, och tog mig då friheten att skriva lite om hoppningen i går. 
 
Vi fick hoppa i stora ridhuset och Sunny blev MYCKET piggare. Några bocksprång blev det och lite skutt på stället innan han fick börja hoppa men annars gick det verkligen super. Är jätte nöjd! Äntligen efter typ ett år har jag börjat fatta hur man ska hoppa honom. Han var väldigt på som vanligt men även fast han var mycket piggare kändes det som jag hade bättre kontroll än vanligt. De två sista sprången blev helt störda, och de sista hindret var jag såå nära att ramla av. Hann inte hoppa om dem!
Mamma och pappa va och tog några bilder, men eftersom vi inte hoppade så mycket blev det ganska få + att vi såklart hoppade lågt
 
Här kommer bilderna:
 
Nu kommer de helt störde hoppen:
Haha! Var så nära att ramla av!
 
Titta svansen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0