Höstlov!

¡Hola!
Sitter nu på spårvagnen på väg hem från Ebbii!
Har sovit över där tillsammans med Stella, veronica och astrid. Vi såg på parenoidactivity 3 (stavning). Stör läskig! Den läskigaste av alla alla tre! Man fick ju liksom inte "villa" någonting.

Nu är det i alla fall höstlov! :D :D :D så här ser mitt lov ut:

Lördag: sova, vara med Zixten
Söndag: åka till stallet
Måndag: hopp kurs, skötar kurs
Tisdag: hopp kurs, skötar kurs
Onsdag: kanske hopp kurs, klinik i stallet, ridning
Torsdag: vila
Fredag: ridning                                                                                                                                     Lördag: TÄVLING!


Så här ser alltså mitt lov ut! As härligt.

Vad ska ni göra på ert lov? :*

Bilder från ridingen i onsdags:

Vet inte riktigt vad jag gör med min överkropp men men :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0