Mer om mig!

Kände att ni vet alldeles för lite om mig. Berättade inget om mig villket man brukar göra så är lite efter, men här kommer lite "viktiga" saker:
 
Ålder: 14 år
 
Kön: Tjej
 
Aktiviteter: Ridning och Piano
 
Djur: En underbar hund och massor av fiskar
 
Djur jag haft: Två kanniner och massor av fiskar
 
Hoppning eller dressyr: Hoppning
 
Piano eller ridning: RIDNING
 
Hästar eller hundar: Båda, kan inte välja
 
Alarigsk mot något: Laktos
 
Bästa kompisar: Stella och Ebba
 
Största dröm: Vet inte. Just nu är det väll att få en egen häst eller i alla fall en medryttare men det är nog något annat
 
Sen måste jag bara säga att jag har dyselexi så om jag skriver något stört stavfel så är det inte konstigt ;P
 
 
 
Om det är något mer ni vill veta KOMENTERA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0