Min dag!

Hej! Förlåt att jag har haft ganska dålig uppdatering på sista tiden, eller har haft dålig uppdatering hela tiden men just nu går allt så bra! Visst är skola jobbig, jag går ju i 8:an, men det glömmer man nästan bort när man har så underbara kompisar.
ÄLSKAR ER!

Idag har våran klass och vandrade 1.2 mil i 3 timmar och jag har tränings verk i benen. Tycker det är väldigt tråkigt men jag, Stella och Ebba gick runt och pratade hela vägen så att det blev kul ändå. Sen efteråt åkte vi hem till Ebba, gjorde smooty och tittade lite på TV.

Sen var jag och Stella tvungna att skynda oss hem för att gå på pianot och efter åkte jag till stallet och tittade på när Ebba red. Det gick super bra för henne.

Så en hel dag med kompisar och hästar. En super härlig dag helt enkelt! 

Men nu måste jag Plugga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0