Ridning (Onsdag, Fredag)

Onsdags:
Hade en 6 årig valack som heter Curry. Eftersom han är ganska ung blir han lätt stressad och var väldigt tittig. Jag är en såndär som också blir lätt stressad när hästen inte gör som jag vill vilket är ett stort minus i min ridning. Galoppen gick inte alls medans traven och skritten var helt ok. Är rätt nöjd eftersom det var första gången jag red honom i dressyren.
 
Fredag: 
Hade min lilla älskling Sunny idag. Det gick sådär och han var stressad typ hela passet. Tror det har något med att strömmen gick i ridhuset och han som är inte så jätte gammal tyckte det var spännande. Han är ju sån, allt är otroligt konstigt. Jag blev ju såklart stressad också och vi blev inte så bra team!
 
 
Måste gå nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0