Skola!

Va ä grejen med skolan igentligen? Asso jag vet att man ska lära sig saker och det gör jag också men undra hur stor del av vårt liv det tar, om man då slutar räkna när man slutar gymnasiet. Har såå panik!
Jag som också har det jätte svårt att plugga hemma.
Det roligaste är ju att jag går i 8:an och alla har sagt att det är den jobbigaste året. Jag trodde de var lite sådär oseriösa och ville bara retas, men tänk att efter bara någon vecka vaknar jag mitt i natten i panik över att jag inte pluggat tillräckligt inför ett franska prov. Sen tog det några timmar innan jag kunde somna om igen.

Och nu har jag panik igen och kan inte sova. Dumma SO prov! Jag ska ju också upp halv 7 imorgon och måste då sova. Sen får jag panik över att jag inte kan sova och då försöker jag för mycket och då går det verkligen inte.
Är det någon som känner i gen sig?

Det ända stället där jag känner mig lugn är i stallet och dit ska jag inte förren onsdag.

Nu ska jag försöka sova igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0