Stallet!

Nu sitter jag och myser på läktaren med en risifrutti, en kamera och en engelska bok medan Ebba (jumpteam.blogg.se) rider på lilla Jocker. Gud vad jag får lust att rida. Igår red jag Power (berättar om det när jag kommer hem) och imorgon ska jag rida <3 SUNNY <3.

Idag har jag varit med Stella (stellab.blogg.se) och vi övade på piano i en hel timme! DUKTIGA! :P sen gick vi på piano och efter det skyndade jag till stallet.

I morgon är det ju FREDAG! Love it. Sista dagen på veckan och min älskade kusse kommer och ska vara med oss hela veckan. Är så avis på henne för att hon har en EGEN ponny. Polly heter den och hon är alldeles underbar! Haha! Är trött och det märks.

Hejdå då!

Vacker! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0