Stressig dag!

Hej! Just nu sitter jag och Ebba i busen påväg till stallet från Ramie. Snacka om att ha haft en stressig dag. Först så fick vi bråttom till stallet men vi kom i tid ändå. Då hade vi hoppkursen!

Hoppkursen:
På hoppningen hade jag Power. En söt D-ponny valack med mycket egen motor men ändå väldigt trygg i hoppningen. Det kändes jätte bra och är jätte nöjd. Om jag får chansen så ska jag nog ta honom i första hand på tävlingen.

Sen blev vi jätte stressade för att hoppningen tog alldeles för lång tid, så vi fick det jätte stressigt till Ramie som då Ebba skulle rida. Sen efter nu så missade vi busen med en minut och kommer sent till våran skötarkurs :O

Men nu är vi på väg och kommer komma typ en kvart sent. Men hon som håller i kursen är så snäll så hon kommer nog inte då sur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0