Härligt att ha riktigt bra kompisar!

Idag har jag varit med mina under bara kompisar Stella och Ebba! Asso bättre kompisar kan man inte få och man kan liksom prata om allt med dem! 
Först gick vi ut med Ebbas ursöta hund Enco som är en spansk vattenhund. Vi gick ett bra tag och bara pratade. Sen när vi kom tillbaka så satte vi oss på Ebbas studsmatta och gjorde läxor... Okej igentligen gjorde vi typ inte läxorna utan bara flamsade runt men vi säger att vi gjorde läxorna. 
Efter ett tag blev det kalt så vi gick in och åt. Yummy!!! Potatisbullar och falukorv slår aldrig fel ;) När vi hade ätit upp gick vi upp på hennes rum och tittade opå lite youtube klipp. Stellas pappa var såå snäll och skjutsade hem mig efter ett tag!
 
Resten av kvällen har jag kämpat med att ladda upp bilder som Ebba och Stella skickade till mig, och här kommer tre bilder från när vi var hos Ebbas medryttar ponny Ramie!
 
 


Bild1: Stella och Ramie
Bild2: Jag och Ramie
Bild3: Ebba och Ramie
 
Love you!!! <3 <3 <3
 
SES!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0