Hemma och trött!

Nu sitter jag hemma framför datorn och bara tar det lungt. Har sovit i typ 7 timmar. Det var längre än jag trodde men ändå. Kunde verkligen inte sova, vet inte varför men var bara så pigg. Det kan ju ha att göra med att jag sov över hos Ebba med the girls och vi såg på "paranoid aktivity" 1 och 2. Dem var as bra, och läskiga. 
 
Innan hade vi ju middag med föreldrarna och det var super kul. Vi pratade och skrattade mycket och åt mycket gott och onyttigt ;P Sen gick vi ut på en liten promis med Enco (Ebbas hund) och la oss där nere och satte på filmen. Jag tycker faktiskt jag är väldigt modig eftersom jag är så känslig för såna saker. Den var faktiskt inte så läskig som jag trodde men ändå fett obehaglig och man viste ju inte vad som skulle hända. Ebba som sett den 100 gånger förut var så dum så att hon skrek til ibland då det inte ens var läskigt :)
 
Annars har jag och Stella gått hem till mig eftersom hpn inte kunde åka hem till sig. Vi gjorde ett par super goda havrebollar men det smakar kite skumt tyckte jag men jag är ju konstig så... Hehe!
Man märker verkligen när jag är trött.
Sen när Stella gått så körde ja lite agility med Zixten Blixten. Det är väldigt svår att köra agility med godis som är lite för gott= Denatalsticks. Han fokuserar bara på godiset inte alls avstånden mellan hindrerna. Sen när man springer på en lång sträcka så bet han i min hand för att försöka få tag i godiset. Bus hund!!!
 
Gud vad mycket jag skriver nu men ska bara säga en sak till. Mamma och Pappa är borta i frankrike så att jag och mina kära syskon, Elsa och Ludde får tillbringa tiden med farmor och farfar. Det är AWSOME! :P 
Bärettar om ridningen sen!
 
Efterrätt:
Citron kaka
 
Choklad bollar!
 
Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0