Hoppning med Sunny! <3

Hej svejs :)! Igår så Var det hoppning. SÅ skoj. Hade inte hoppad Sunny på ett tag så det gick väll sådär men är nöjd ändå. Blir nog bättre och bättre ju mer jag hoppar honom. Eller det är väll rätt klart att det kommer bli bättre och bättre men in förstår vad jag menar. 
 
Eftersom det var den första gången den här gruppen hoppade efter sommarlovet hoppade vi ganska lågt och inte så mycket, inte för att jag förväntar att vi kommer hoppa högre. Våran ridlärare är en dressyr ryttare och hon vill aldrig låta oss hoppa högre än typ 70 cm. Kanske om vi envisas riktigt mycket får vi hoppa 80 cm men absolut inte högre och då är det bara ett hinder. Oftas hoppar vi ungefär 60 cm men det spelar inte så mycket roll för mig. Tycker bara om att hoppa. Sen måste man ju också tänka på att det är ridskole ponnysar och inte de som tävlar sm! :D
 
Vi började hoppa fram på ett kryss. Då gick det rätt bra men fort såklar. Han är lite vinglig så det får inte gå jätte fort men sen är han super känslig i munnen så jag tycker det är riktigt svårt att hoppa honom men så underbart kul! 
Sen när vi hoppt fram några gånger gick vi direkt på oxern och den hoppade vi två gånger. Första hoppet blev riktigt konstigt men det andra blev mycket bättre. 
 
Stella var där och tog några bilder så här kommer de:
 
Den roligaste leksaken någonsin: En borste!

Slem

Det super konstiga hoppet!
 
Hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0