POWER!

God morgon alla bloggisar! Hehe, nej men gud va fult. :D Är lite flumsig just nu men det får ni stå ut med. 
Tänkte faktiskt berätta lite om i onsdags då jag red POWER!  
Det gick bra och jag är nöjd. Det var ändå andra gången jag red honom. han var väldigt stark och som vanligt ganska svår att få ner honom även fast jag hade tidermantygel. Cissi min ridlärare på fredagar tyckte att jag skulle hålla den på. Vi red för en ny ridlärare som jag aldrig ridit för och hon var super duktig. Vi kommer ha henne 1 gång i månaden för att våran "riktiga" ridlärare vill ha stor hästarna också. 
Det var så pinsamt för i galoppen så var han verkligen super stark och typ sprang i baken på hästen framför och jag skulle byta plats. Då fick han plötsligt för sig något och styr inte på mitten i ful galopp där våran ridlärare står. Jag fick seriöst inte stop på honom och precis innan han sprang in i henne stanade han och börjae nosa på henne. Och när hon skulle vända sig om blev hon skit rädd för det stod en busig liten ponny och letade godis i hennes fickor! Åh herre gud vad pinsamt det var. 
Haha! 
 
Idag är det riding för Cissi med min älskling sunny. Så kul, men först skola och sen sköta Acci. Slipper gå ut med Zixten idag för att jag har värlens bästa stora syster. Har det alltid så stressigt på fredagar men det är ändå den bästa dagen!!! LOVE IT ;)
 
Juste idag ska jag Ebba, Stella, Veroica och Astrid ha en liten middag med varandra så att våra föreldrar ska få lära skänna varandra. Det kommer bli super skoj! :P
 
Vet inte vilken/vilka bilder jag ska ladda ner men nån måste jag ha.
 
Ni får en bild på min lilla bus ZIXTEN!
Han gör ett trik som heter "VAD SÄGER HUNDEN?"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0