Ridningen!

Nu är jag hemma och har en såndär sjön träningsverk som man kan få när man har kämpat på bra. Jag är riktigt nörjd med Angel men det känns som jag inte kan rida henne. Hon är typ skänkeldöv men känslig i munnen så om man bara tar lite så går hon jätte långsamt sen försöker man skänkla men det går bara inte. Det är svårare än vad det låter. Haha! 
Känns i alla fall att jag kämpat på bra och hon gick jätte fint då och då. Hon är lite stel i högersidan men när man får ner henne så blir den rätt bra. Galoppen är helt tvärt imot traven och skritten för där är det svårt att hålla ner tempot och hon springer fördet mästa bara iväg men lyckades hålla henne på plats ganska bra. 
Här kommer lite dåliga bilder på henne från min mobil:


Nu ska jag gå ner och titta lite på "the mentalist"
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0