Tagga orientering!

Idag ska hela skolan ha orientering! Härligt att få slippa skolan bara för att springa runt i skogen med en karta. Synd bara att det inte var imorgon det var. Skulle vara SÅÅ mycket skönare. Har lite panik eftersom våra idrottslärare inte har gett oss någon information. Hon har inte ens sakt vart och när vi ska vara där!!! Men det kommer säkert gå jätte bra.
 
Idag ska jag ju också rida dressyr. Vi ska byta hästar och jag har ingen anning om vem jag kommer att få. Hoppas ju på att få Sunny men har önskat Power, Joker och Lollipop också. Vi får se vem jag får! :)
 
Joker
 
Dålig bild på Power
 
Min älskling Sunny!
 
Lollipop (ridskolan.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0