Fjärde inlägget idag då...

Förlåt men har så tråkigt! Mamma, pappa och Zixten är borta, Elsa är någonstans och spelar basket (galen!) Ludde har tagigt TV:n och sitter där nere och tittar på en skräckfilm med sina kompisar och jag får inte vara där. Ebba har två kompisar hemma hos sig och Stella har gäster, så det svarar inte. Nu lät det som jag bara har två kompisar. 
Men herre Gud! Det äe inte alls "bara"! Vad säger jag :O!!! Det är hur många som hälst, och speciellt när man har så bra vänner! OJOJOJ! 
 
Är så tröt att jag bara bablar på :) Kanske borde gå och lägga mig men det vill jag inte! :D Jaha... Vad gör ni då?
 
Gammal bild på min älskling! Ny klippt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0