10 saker ni inte vet om mig

1. Kan inget om mode alls (vet inte ens vad jag själv tycker om)
 
2. Har ingen speciell favorit låt/band (byter smak på sånt hela tiden)
 
3. Är aldrig rädd för att vara mig själv, vilket många i min ålder är
 
4. Är riktigt blyg i början när jag inte riktigt känner någon men när jag väll har börjat bli kompis med någon kan jag bli riktigt utåtriktad.
 
5. Jag har dyslexi vilket jag verkligen inte skäms över
 
6. Jag har väldigt lätt att fästa mig vid djur/människor, vilket inte är så bra om dem tillslut sårar mig eller lämnar mig på något sätt
 
7. När jag bli stor ska jag köpa ett svart sto
 
8. Mitt favorit numer är 11
 
9. Vill bli skådespelare
 
10. Mina favorit serier är "The Vampire Diaries", "NCIS", "The Mentalist" och "Bones"
 
 
<3 PIFF <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0