Bi-geting

Hej söndag! Det är typ första söndagen jag inte har ångest för skolan nästa dag, och vet ni varför?! Vi har prao!!! Ingen skola och nästan inget plugg och eftersom jag jobbar i stallet så är det nästan som att ha lov. 
 
Idag har jag städat mitt rum och letat reda på en bi-geting dräkt som jag hade när jag var liten. Första majhoppningen är ju snart och måste hitta min kostym. Det kommer bli sååå kul! Har ännu inte hittat den så jag har letat lite på nättet också efter något bra men det ändå man hittar är sånadär "sexy bi maskerddräkt". Jag vill hellre vara ett sött littet bi-geting istället för en sexy ;)
 
Önska mig lycka till nu för att hitta den ;)
 
'
 
Lite lite bild :)
 Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0