Dålig uppdatering över veckan!

Hej hej! Verkligen förlåt för att jag inte har uppdaterat något den senaste veckan men har haft fult upp + blogg.se appen fungerar väldigt sällan. Vi har ju prao nu och har inte haft ork/tid att läga in något inlägg.
 
Jag har i alla fall praoat på ridskolan den här veckan och ska göra det igen nästa. Det är super kul och jag får lära mig mycket om det jag älskar. Vi har även fått rida mycket vilket är super kul!
 
Idag var jag först på loppis och åkte sen direkt till Totte. Zixten hade ätit upp min lunch så fick stanna vid ICA och köppa lite bröd och sånt, bus pojke.
Totte var super duktig och lyssnade bra, för eran information.
 
Nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon är det plugg och städ dag för min del, men hoppas ni får en roligare söndag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0