Min lilla prins <3 <3 <3

Gud vad kul det var idag på ridningen. Hade Sunny, ni skulle bara veta hur glad jag blev. Började nästan gråta... Haha nä inte riktigt men kunde inte sluta le på hela tiden och har fortfarande kvar léendet på mina läpper. Det var minst 2 månader sedan jag red honom och har saknat honom såå!
 
Det gick super super bra idag! Sunny gick i form hela passet och jag är nöjd med min sits. Det ända som var lite svårt var att håll i hopp honom i galoppen och få honom korta upp sig lite samtidigt som han var kvar i sin form. Vi övade på en övning i trav och galopp i nästan hela passet. Super kul! Man gick på en volt vid A och C. När man kom till medellinjen kortade man traven/galoppen, gick på en 10 meters volt och sedan kortade dem igen när man var tillbaka på medellinjen. Sedan övade vi också lite på att öka traven på hörnlinjerna. Det gick även bra. 
Är sååå nöjd över min lilla prins och önskar att jag får rida Sunny alla dagar jag rider på ridskolan ;) 
 
En gammal hopp bild på mig och Sunny <3
Har så himla fin min :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0