Ridningen igår

Hej! Förlåt att jag inte bloggade något igår om ridningen men ni skulle bara veta hur trött jag var.
Hade/har även ont i halsen, gommen kliar och mitt öra kommer när som helst sprängas. Kanske börjar få öron inflammation?!

Red lilla Sunny igår. Har fått rida honom två dagar i rad nu och är så lycklig! Det gick inte riiiktigt lika bra igår som förra gången men är super nöjd med honom. Han var lite jobbig i galoppen då han tog upp huvudet och det var helt omöjligt att få ner det igen när man galopperade, så jag var tvungen att bryta av till trav och när vi då red utan stigbyglar tappade jag lite balansen eftersom han är rätt skumpig. Vi red även på volterna och och gjorde skänkelvikning och öppna på långsidorna.

Hoppas ni kommer ha en bra dag? :)

https://cdn1.cdnme.se/3894577/7-3/pic_515d3e539606ee72bd5069d2.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/3894577/7-3/pic_515d3e61ddf2b37c75fff330.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0