Stressig dag

Hej hej! Gud vad det har varit stressigt idag.
Vaknade senare än vad vi skulle så var tvungna att skynda oss till tunnelbanan så att vi skulle kunna ta det lugnt hos Ebbas medis. Sen efter fick jag verkligen panik för vi var så långsamma där ute. Vi/Ebba var ute och red till 20 över på en äng som tar en kvart att gå till. Vi behövde gå halv för att hinna med bussen som jag behövde ta för att hinna med ridningen. Så jag sprang till stallet, borstade lite och lämnade sedan kvar medan jag sprang till busstationen 20 i.
Samtidigt pratade jag med mamma och åt ( nära på att bli påkörd också )men missade bussen med en minut.

Sen fick jag tillslut mamma att komma och hämta mig och kom ändast 5 minuter sent.

På dressyren gick det super bra. Bara måste fixa i ordning på mina skänkar. Hade Beauty och hennes sadel förstör lite för skänkarna så nästa gång jag rider dressyr på henne ska jag rida i ponnydressyrsadeln :)

På hoppningen gick det också bra, men snabbt. Hade Floh och han var sitt gammal jag. Vilket betyder pigg på och lite bockig sisådär. Ramlade av en gång då han bockade. Har ont i huvudet och rumpan (haha) men annars mår jag super. Han var så söt för att han ville till sin budy Sunny som stod på andra sidan ridhuset så han bara bockade av mig och sprang dit. Haha :)

Aja, nu ska jag gå och lägga mig! Är så sjukt trött. Sen så ska alla åka och hämta min store bror som varit borta i 5 veckor. Har lite dåligt samvete eftersom jag inte följer med, men han förstår nog.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0