Woop Woop!

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig. Har lite panik med PRAO lappen som jag var 100% säker på vart den låg, men när jag kom hem så var den inte där :( Gick runt och letade i typ en halv timme men den kom aldrig fram.

Aja, hade Floh idag. Han var fin men lite finurlig. Han drog sig väldigt mycket till vänster då vi gick på fyrkantiga volter och han är också väldigt lat. Han har gått med på alldeles för många nybörjarlektioner och eftersom han var/är rätt busig så håller dem ihop honom för mycket och då han går långsamt så är det "bra" för dem, men inte för mig.

Vi gick på volter, stora som små och övade på skänkelvikning vilket gick förvånansvärt bra :)

God natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0