Äntligen!

Idag har jag äntligen fått känna på lite snö. Eller känna och känna, men jag Hr fått sett den medan vi satt inne i NO-saken och hade prov. Ville verkligen springa ut men det var lite svårt om man säge så. När man väl kom ut så var snön borta, men det är okej. Snö storm i natt och imorgon. 
Nu är julen här :)
 
Vi får be till Gud att snön håller sig till lördag då jag ska rida ut en stund. Jag vet att jag har sagt det flera gånger men fjordingar och snö hör ihop. Fjordingar är en typisk vinterhäst. Visst är dem roliga att ha på sommaren också men det är när vinterpälsen har lagt sig, och dem står i hagen täckta av snö, då dem är mest "fjordiga". 
Kan inte vänta till lovet då jag och Stella förhoppningsvis kommer att ha varsin fjording att rida ut på tillsammans. Kommer bli så mysigt :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0