Dags att sova ut

Hej! Nu är jag hemma igen, trött efter en lång, men as härlig lördag. Kan inte tänka att jag red idag (igår, kl 0:40). 

Stockholms horse show var som vanligt super kul. Älskar hela konceptet med mässan och showerna. Allt är bara så bra. 

Jag köpte ett nytt schabrak och luva från kyro riding gear. Något som jag igentligen inte behöver, men man vet ju vad som händer om man ger pengar till en tonårs tjej. Tyckte jag faktiskt höll mig på en bra gräns med löpbandet av saker (godis är en annan historia). 

Är så nöjd med mitt köp. Särades lite med val på färg, men det slutade med marin blått igen. 

Här är det:



Skulle nog behöva en sån här hjälm så jag ska kunna matcha allt klotter och glamour. Kanske inte exakt den har hjälmen men ni fattar konceptet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0