Tisdag

Med ett leende på läpparna, och stora ringar under ögonen är jag påväg till stallet. Ska bara rida lite på banan idag, åka hem och gå ut med Zixten. Sen är det bara plugg till läggdags. 
 
Är så glad, för mina glasögon kom igår! Kan äntligen se normalt. Känner mig som Bella i "twightlight" när hon för första gången ser med sina vampyr ögon. Hoppas nu att alla reda har sett den sista filmen....
Det är i alla fall underbart. Får se om jag ska rida med dem idag, eller om jag kanske ska vara lite försiktig med dem i början. Skulle vara så typiskt mig om jag skulle göra sönder dem!
 
Aja, ni får han en bra eftermiddag då! Förhoppningsvis bättre än mig...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0