Tre hjälmar

Här är det tre stycken ridhjälmar som jag skulle vilja ha. Kommer inte köpa någon än på ett tag, men känner att jag måste ha något att längta efter om ni förstår vad jag menar. 
Den första hjälmen tycker jag mycket om. Den heter "Equi Crystal" och tror det skulle matcha schabraket jag köpte i lördags med stenarna på. Det enda problemet är att jag gärna skulle vilja ha den mörk brun så att dem ska matcha ridstövlarna jag vill ha. Den kanske inte måste vara helt brun men någon detalj i alla fall.
Den här hjälmen är lite biligare än den förra och tycker nästan mest om den här har av alla tre. Den har rätt färg och är inte så rörig. Den heter "Horse Life" och hittade den från vavas.se. 
Den sista bilden jag valde ut heter "Onek Deffender Crystal". Även den är väldigt snygg, rätt färg och har även stenar som matchar schabraket. Ebba har köpt en likadan hjälm fast svart och Stella vill ha en + så är den dyrast av dem hjälmarna jag tagit fram.
 
Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0