Jag lever

Hej! Wow, ingen bloggning på typ två/tre veckor... Woops ;) När jag väl missat en dag med bloggning är det VÄLDIGT stor chans att jag tar en oförberedd paus.

Är i USA nu, helt själv (bor hos en familj), så det är kanske inte så konstigt att det inte är så bra uppdatering. Åker hem på måndag och sen är jag på landet i två veckar (där det är sämst internet) och sen åker jag på konfirmations läger. Så det kommer inte bli någon bra uppdatering på länge.

Nu ska jag iaf sova, ska upp tidigt imorgon bitti för att fixa i ordning mig för dans lägret jag har gått på. Har inga dans erfarenheter alls så det har vart väldigt intressant men också så sjukt kul. Imorgon är det sista dagen (snyft) sen är det bara chill med min kompis Arlyss. AWESOME! Aja, god natt/god morgon :P

Jag och Arlyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0