1,2 och 3

1. Verkligen förlåt för dålig uppdatering! Har haft det väldigt svårt av någon anledning att blogga från mobilen och har haft det rätt stressigt de senaste dagarna så har inte hunnit på datorn. Tycker iof att det är mycket bättre att blogga från datorn eftersom MA. Kan göra inlägget mycket finare och ordentligare ( inte för att det hör hit )

2. Idag har jag bara pluggat, pluggat, pluggat + gått ut med blixten. Im so awesome :P Har gjort tre läxor och börjat på en fjärde som jag inte orkade göra klart. Sen hade jag också Zixten lös på promenaden. Starkt av mig (haha). Nä men brukar inte ha det, även fast han är super fin så men vågar inte ifall att liksom.

3. Nu ska jag gå och lägga mig så god natt :)

Kände att jag bjöd på väldigt intressant information. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0