Bock Power

Det var så otroligt kul idag på hoppningen. Ska hålla mig lite kort för att jag vill gå och lägga mig.

Vi började med att trava över bommar på båda långsidorna. Det gick bra och han gick fint i form och så hade jag bra takt de flesta gångerna.

Sen i galoppen bockade han as mycket. Haha, den lilla pojken :) Har så otroligt dåligt samvete, eftersom i början i vänster galoppen började han bocka och bakom var Blues. Blues blev typ jätte rädd eller något sånt, och stannade och bockade av ryttaren på. Kändes väldigt mycket som mitt fel, hihi.

Hoppade också kombination med kryss på ena lång sidan och la upp en oxer på andra. Power var rätt pigg, mycket piggare ön vanligt och tror det är för att jag red på hakemore (stavning). Han blev super stark i höger ;)

God natt, så hörs vi imorgon

Sunny i vatten spiltan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0