Fin pojke

Totte var super fin idag då vi körde honom. Trodde verkligen inte att han var så fin :) Vi körde tillsammans med två andra tjejer som red ut på sina ponnysar, och det gick asbra tycker jag.
 
Vi körde i början längst en  väg och sen körde vi upp mot ett annat stall, där det var ett halvblod som blev rädd för vagnen och började bocka och stegara och så. Ryttaren red med bara täcke och mjukisbyxor så hon var typ nära på att ramla av så vi vände. 
 
Sen körde vi upp åp en cykelväg där jag fick köra. Asso är värsta proet på det! Han gick jätte fint och är super nöjd med honom. Hans ägare sa att det inte var hans bästa dag så jag hoppas verkligen att jag kan få se hans bästa någon gång.
 
Man ser liksom ända från början hur taggad han är på att köra. Speciellt på bild nummer 2 :P
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0