Gald :)

Ni vet såna där dagar du man känner att allt är på topp, man liksom bara är av någon anledning gladare än vad man brukar och bara känner för att springa va all energi man har. Aja, idag är det i alla fall en sån dag för mig. 
 
Har haft en perfect dag för en perfect vecka (i alla fall från onsdag-lördag). As skön skoldag, bara tre lektioner. Den första lektionen blev en håltimme, lite segt iof eftersom man skulle kunna få längre sovmorgon, sen sista lektionen blev ocskå en håltimme. Sen är det hoppning på Power i kväll. Tagga tagga! Ebba ska med och ta kort så ni kanske få se lite ikväll, kan inte lova något.
 
Kan få se hur jag och Power utvecklats sen ;) Något enormt asso
Haha, gud! Jag Stella och Ebba sminkade oss till... ja, ni ser ju själva. Jag var rosa, Ebba blå och Stella lila 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0