Härligt med fredag!

God morgon! Idag har jag fullt upp, eller kanske inte direkt nu på morgonen men sen på kvällen då jag ska rida två pass irad. Först en dressyr på Blues och sen hoppning på Angel. Två otroligt skänkeldöva hästar så det kommer bli en liten utmaning, men gillar ju sånt. 
 
Först kanske jag ska ut och springa med Zixten på lunchen. Måste verkligen få tillbaks min kondis nu. Har det väldigt svårt att springa på vintern eftersom det är så kall luft.
 
Stella kommer hem idag också :) Ska bli så kul att träffa henne efter typ en vecka, fast Ebba har precis åkt iväg till liljendal så vi tre kommer inte kunna få vara tillsammans till skolan börjar igen. Bara tre dagar kvar :O
 
 
 
Saknar våren så himla mycket, och Selma såklart
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0